1. Wniosek
2. Akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego (poświadczona kopia).
3. Dokumenty potwierdzające uzyskanie wyższego poziomu wykształcenia (poświadczone kopie).
Sekretariat
Urząd Gminy w Baranowie
ul. Armii Krajowej 87
96-314 Baranów
Bez opłat
Do 30 dni, a w szczególnych wypadkach do 60 dni
Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.) art. 9f ust. 1
Odwołanie przysługuje do Mazowieckiego Kuratora Oświaty al. Jerozolimskie 32, Warszawa za pośrednictwem Wójta Gminy Baranów w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Nauczycielowi, który w trakcie pracy zawodowej uzyskał wyższy poziom wykształcenia niż określony w akcie nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, organ prowadzący szkołę, wydaje na wniosek nauczyciela nowy akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, uwzględniający uzyskany poziom wykształcenia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Baranów pow. grodziski